Beskedet kommer ikväll.

Hejsan på er! :D 


Mycket pigggare idag, första lektionen va inställd så fick en liten sovmorgon :)
Lär bara säga att idag kommer jag vara så sjukt nervös hela dagen så kommer inte kunna koncentrera mig på någonting! :o Jag och Ninni kommer nämligen få svar om vi ska ha en medryttarhäst eller inte! :D
Hästen heter Infinita CEN, men kallas Ita och är en jättefin P.R.E häst! :D


två usla bilder på finisen printade från en yt-video ;)
Nu håller vi tummarna så kommer jag med ett besked ikväll! :)
Ha det bäst!♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vad fina bilder du lagt ut på Ita..

Undrar iaf du har fler bilder på den vackra hästen.

If du undrar vf jag frågar så är det att jag har köpt henne..

2012-02-20 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0