Presentation

Hejsan! :) ♥


Har skaffat mig en ny liten blogg nu, för 100:ade gången kanske.
Ny blogg betyder nya läsare så gör en liten presention ;)


Jag:
Ja, jag heter Isabell och är 96:a, alltså fyller jag 15 iår. Bor i sandviken och går på murgårdsskolan i klass 8D ^^ Bor hos min mamma med min hund, Chica. Den mesta tiden går då till henne och min sköthäst Ville som står på högbo Ridklubb.

Chica:

Chica är en Flat-Coated Retriever på 7,5 månader med det fullständiga namnet Caci's Royal Chica, hon kommer från en kennel i borlänge som heter Kennel Caci's. Köpte henne där när hon var 8 veckor.


Ville:
Ville står då somsagt på Högbo ridklubb. Han är en Fransk ridponny med 145 i manken. Han kommer från ett stuteri i Frankrike och hans riktiga namn är Magique du Breuil. Ville är ganska osäker och agressiv ponny mot de som är osäkra. Har jobbat lite med ville i ca ett halvår och vi står väldigt nära varandra nu, men jobbar oss hela tiden ännu närmare varandra. har han så ofta som möjligt på ridlektioner osv.

Så, det var det ;)
Hejrå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0